National Anthem

Jag tycker verkligen att hon gör den bra, även fast hennes röst inte
riktigt räcker till när hon sjunger det allra sista (den höga tonen). Men
älskar musiken till, det blir coolt :) Finns en massa sångerskor som
gjort massa versioner på SSB, så konkurrens är väl en underdrift ^^
En del tycker att hon wejlar för mycket, och att det inte passar in i en
nationalsång. Men jag gillar det, den är tusen ggr bättre än Jessica
Simpsons version från 2004. Den är hemsk x) Hatar hennes röst i
den. Hon låter lite som ni vet han i Aerosmith, när han sjunger I
don't wanna miss a thing. Och hennes andningsteknik suger :)
Sen gillar jag inte hennes vibrato på en massa ställen heller ^^
Beyonces gillade jag inte heller x) Whitneys eller Careys va inte
heller bra, tkr inte jag ^^ Men alla får typ kritik, det finns ingen som
är bra, tycker folket. Menmen, länge leve Aguilera, tkr jag! 

http://www.youtube.com/watch?v=1M_LMJEJOv8&feature=related

Vad tycker ni? :)


Och sen bara för att jämföra lite, Christina med Christina ..
Denna är från 1992, dvs när hon va 12 år :)

http://www.youtube.com/watch?v=leTzT3v_mls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0