Hela låtlistan!

För en stund sen fick jag reda på hela låtlistan :DDD
Skitbra med många engelska, eftersom jag har stort
behov av att kunna sjunga med :DD
Bara det att jag gärna hade sluppit Raise your hands
together, och istället fått den på tyska, alltså Wo sind
eure Hände. Men i alla fall, och det bästa är att Ich bin
nich ich
är med ! :D:DDD och IN DIE NACHT! :DDDD
Dom låtarna har jag gääärna med :DDD Fast dom
finns bara på tyska också ^^  Men är iaf positivt
överraskad över låtlistan :D va typ säker på att dom
skulle köra Totgeliebt och An deiner seite (ich bin da).
Mycket mycket bra låtlista! :DDD
Jag har markerat nåra favvisar ^^


- Break away
- Final day
- 1000 Oceans
- Live every second
- Love is dead
- Sacred
- Scream (fast hellre Schrei)
- Black
- On the edge
- Ready set go
- Reden
- Wir sterben niemals aus
- Don't jump
- Geh
- Ich bin nicht ich
- Raise your hands together (fast på tyska dårå)
- Monsoon (Durch den monsun är lika bra, om inte kanske liiiite bättre ^^)
- In die nacht
- Rescue me
- Forgotten Children
- By your side

Dom som är markerade är markerade utifrån vad jag lyssnar på mest.
Sen kanske jag inte kan sjunga med, och därför föredrar dom på engelska
på konserter, men det är en annan femma ;)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: T`

Godnattiiiis =)

2008-03-03 @ 22:25:02
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0