Make Over

Så JÄVLA bra acapella :D

http://www.youtube.com/watch?v=1IEFg5aroCc


Haha, Björna va ju bäst i Melodin tonight ^^
Vi har ngt gemensamt. Vi älskar glögg x)

Sibel rockade alla andra, måste jag säga.
Älskar hennes röst :) Hon va bäst i Idol,
och hon va bäst ikv. Jag röstade bara en
massa på henne. Hoppas hon går vidare
till Globen från andra chansen !

För övrigt hade vi lite gäster på besök idag
Dom hade typ vägarna förbi, och kom in å
keka, lite spontant sådär bara. Det va farmor,
farfar och min ena faster, Eva ^^ Det är hos
henne Anchi och jag ska sova hos när vi ska
till Sthlm och se TH i april. Hon är bääst, typ
snällaste fastern man kan haa. Typ lovar att
hämta och lämna oss överallt, hämta alla
grejer så vi kan springa in och få så bra plats
som möjligt osv. Hon är super !

Träning imorrn, på Oscaria 9-12. Palla gå
upp så tidigt, menmen. Hoppas alla kommer,
annars vet jag inte vad jag gööör !

Nu pallar jag inte skriva mer, men va iaf hos
Ems igårkväll efter träningen. Blev en lugn
kväll, vi va typ aströtta ^^ Här kommer lite pics.




image94

Ciao.

Kommentarer
Postat av: angelica

åhh alltså jag längtar sönder!
och jag är så jävla tacksam.

2008-03-01 @ 23:47:40
Postat av: Hannam

Åhh, hade ni det bra igår? Hoppas det gcik bra att träna och att ni börjar få ordning på programmet och allt sånt där:) Lycka till imorgon på träningen !

2008-03-01 @ 23:57:04
Postat av: Soma

jo kameran är bra :D vad tkr du om den? ;D
blondinbella är inte den enda som tjänar på sin blogg, kenza, stinalee och en massa fler tjänar pengar på sin blogg! Jo jag stör mej ju också på att hon skriver sånt där elakt om andra men hon är modig också som själv fortsätter fastän alla kommentarer hon får, hon bryr sej inte om dom ens :D

2008-03-03 @ 07:36:22
URL: http://somaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0