Påsklov.

Fan va skönt. Men jag är så jävla lack på allting, så det känns inte som lov och ledighet. Imorrn ska vi hem till Pålhedarna på middag, i think. Idag äre bara storstädning av rummet :( Hatar sånt, så jävla jobbigt. Och jag är så jävla seg på det också. Men det blir ju fint efteråt, förhoppningsvis.

Jag lackar på bdb. Den nya designen är ju asful ;o Verkar som om en massa tröttnat lite på bdb. Dom kanske skaffar blogg snart istället ;)

I söndags var det Cheer-DM. Vi vann guld ;o Vårt första år i Sr A, så det va väl bra på det sättet. Men konstigt, eftersom vi vann över Kolsva (dem enda vi tävlade emot x) , och dem är egentligen bättre. Vi rev en massa bygg och så, men dom fick massa avdrag i gymnastiken, eftersom dom landade på huvet i flickisarna å så. Så slutpoängen blev ändå högre för oss, så vi vann. Men vi hade kommit till SM hur det än hade gått, eftersom vi bara var två lag i vår klass, och ettan och tvåan kvalificerar sig till SM ;) Nu ska vi tagga som fan dit :DD Här kommer lite pics från DM när vi byggde efteråt :) Jag är topp och i mitten på alla bilderna.


Kommentarer
Postat av: Hannac

DM! fan vad kul/tråkigt ;D
men SM blir skitbra hoppas ja, som fan vad jag hoppas det! :DD:D

2008-03-23 @ 12:22:14
Postat av: LINDA

HEJSAN GAMLA TEAMET.

fy fan va man ångrar att man hoppade av ://

2008-04-14 @ 04:35:10
URL: http://lindanordstrom.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0