Helg

Nu är det helg, & jag har inte varit i skolan en enda dag den här veckan, hähä ^^
Är fortfarande inte helt fitforfight, så hemmakväll ikväll känns rätt aktuellt.

Träningen igår va kul. Bellis kom & prova :D Vi körde massa single base också ^^
Jag tog det lite lugnt med min hals.
Haha, juste! Alla baser som inte har toppat ngt i hela sitt liv fick testa elevator x)
Juwlia skrek som en galning & glömde bort allt vad att spänna sig & high v heter,
och jag låg på golvet & garvade arslet av mig ^^

För övrigt så hade jag inte träffat Bellis på evigheter. Vi måste ses snart igen!<3
Här får ni en bild på oss från sommaren 06. Det ser ut som om jag inte har nåra
bikinitrosor på mig, men det har jag. Bara att dom är ljusorangea, så dom syntes 
knappt i solen ^^




___________________________________________________________________


Btw så har jag hur länge som helst försökt att ändra designen i min blogg. Men jag får inte till det som jag vill ha det. Ni ser där det står "Here To Stay" ? Där har jag försökt att lägga in en stor bild, men den blir bara avkapad, & allt blir jättefult. Finns det nån som vet hur man får det så att bilden blir stor där uppe? Helt sepe, inget funkar ju :/ Så så länge så (många så) får jag ha kvar denna mörka trista vinterdesign. Lite surt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg :)!

2008-05-17 @ 14:09:18
URL: http://miiillaan.blogg.se/
Postat av: E

jag tkr det va fint me orangea bikinitrosor :D

2008-05-17 @ 14:39:43
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Alexandra

superhärlig bild :)

2008-05-17 @ 18:15:58
Postat av: Anonym

ehm...

vi var faktiskt rätt så få, men ca 20 pers.. med folk som gick mer och ur hela tiden.. och vi fick mest lära oss baserna osv... själv var man ju den första som fick bära på en tjej i händerna o kasta runt på na ;) hahah :D kung.. ne men ja kunde inte träna längre efter tom vårat allra första uppträdande, där vi showa lite. knät pajjade till slut efter alla år :/ skit kul o typ cheera upp på matcherna osv :D hejja ju på black nights...





vad gör ni just nu ? :O hur många är ni osv...

2008-05-17 @ 22:50:40
Postat av: LINDA

// linda binda cool girl 91



tack för kaffet ;)

2008-05-17 @ 22:51:19
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0